niedziela, 10 grudnia 2023

Tablica do rysowania LED Crafts & Co z Action

Hej!
Dzisiaj parę słów na temat tablicy LED Crafts & Co ze sklepu Action. Kupić ją można w stałej ofercie za 59,95 zł (ale jak zauważyłam, systematycznie drożeje). Znaleźć ją można na dziale kreatywnym dla dorosłych (moja leżała gdzieś obok haftu diamentowego). Na ten moment jest dostępna w rozmiarze A4. Dodam jeszcze, że bez problemu dostępna jest w internecie, tyle, że duuuużo drożej.
Od razu też zaznaczę, że jestem amatorką jeśli chodzi o rysowanie i tego typu rzeczy.
Na początku napiszę, czym ta tablica nie jest, bo znowu zawędrowałam sobie na grupę na FB dotyczącą sklepu Action i znalazłam tam sporo pytań. Nie jest to tablet, na który wgrywa się zdjęcia, które potem się przerysowuje. Gdyby to do czegoś porównać, to tak jakby... okno. Kiedy ja byłam mała, to właśnie przy oknie przerysowywało się różne rzeczy. Było to niewygodne, trzeba było wziąć kartkę ze wzorem czy rysunkiem, na to położyć czystą kartkę i przerysowywać, a weź to jeszcze trzymaj na tym oknie.  No, ale przynajmniej nic to nie kosztowało, więc taki plus ;) Natomiast w przypadku tej tablicy jest pełna wygoda. Tablicę kładziemy sobie na biureczku, na tablicę kartkę ze wzorem, na to czystą kartkę i możemy w spokoju przerysowywać czy co tam chcemy. I można sobie z nią pracować zarówno w dzień jak i w nocy, bo ma trzy poziomy podświetlenia. Prąd tylko jest potrzebny (albo power bank).
A jeszcze dodam, że miałam już coś podobnego z Aliexpress (teraz identyczne można dostać na Allegro z wysyłką z Polski), ale w tamtej tablicy brakowało linijki, a do tego miała jakąś taką kratkę i dziwnie świeciła. Nie wiem, może mój egzemplarz był wadliwy, w każdym razie tamtej tablicy już nie mam i bardzo mnie ten fakt cieszy. 
Opakowanie tablicy LED Crafts & Co z Action wygląda tak. Kartonowe pudełko jest porządne.
Informacje od producenta:
W środku pudełka wszystko jest dobrze zabezpieczone:
No, i tablica przeszła kontrolę jakości w Chinach, elegancko ;)
W środku jest kabelek, kostka oraz instrukcja. Chociaż to bardziej zbiór ważnych informacji, typu "w przypadku dłuższego używania czarny pasek będzie nieznacznie się nogrzewoł" (pisownia oryginalna xD). Ogólnie to fakt, odrobinę się ten pasek grzeje, ale nie parzy ani nic w tym rodzaju. 
I oczywiście, tablica. Jest zabezpieczona folijką, którą trzeba zdjąć przed użyciem.
Z drugiej strony są podkładki antypoślizgowe:
Podłączyłam do prądu i cyk, świeci. Pierwsze trzy zdjęcia są wykonane przy świetle żarówki, kolejne trzy po ciemku. Na zdjęciach widać, jak widać. Na żywo bardzo ładnie świeci.
W ciemności:
Tablica LED Crafts & Co nada się do rysowania, przerysowywania, kaligrafii czy haftu diamentowego. Mogę od siebie dodać, że doskonale nadaje się do zwykłego kolorowania malowanek (długopisami czy kredkami). Ładnie widać omijaki :D  Tablica LED ma trzy poziomy jasności, wystarczy przycisnąć przycisk i już. Do tego jest lekka i cienka, ma linijkę (mnie i tak to nic nie da, ja wszystko robię krzywe xD) i format A4, co daje duże pole do popisu. A jeżeli chodzi o przechowywanie, to oczywiście może leżeć na biurku, można ją odłożyć do pudełka, a ja chowam tablicę do etui na laptopa (też ze sklepu Action). 
Ogólnie rzecz ujmując, taka tablica jest bardzo praktyczna, o ile oczywiście ktoś potrzebuje ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz