czwartek, 28 grudnia 2023

Zamówienie z księgarni booksale.pl | Tanie kolorowanki

Hej!
Księgarnia booksale.pl to jeden z moich ulubionych sklepów z książkami. Kupuję tam, od kiedy otworzyli się w Lubartowie. Ale nie jest to tylko księgarnia stacjonarna, książki można kupić przez internet, a także sezonowo, między innymi nad morzem. Ogólnie nie jest to tylko zwykła księgarnia, ale także outlet - trafiają się książki za grosze. Ja kiedyś kupiłam tam "Galerię szaleńca" za mniej niż 40 zł. I w ogóle, mam stamtąd mnóstwo perełek.
 W każdym razie, kupuję tam głównie właśnie stacjonarnie, ale czasem zamawiam coś na stronie i odbieram osobiście. Raz, jak wszystko pozamykali, to zamawiałam z wysyłką. Nigdy nie miałam tam żadnych problemów z niczym. Chociaż czasem trzeba poczekać na realizację (np. do 4 dni, ale zawsze jest informacja). Wiem (po komentarzach), że ludzie tam się biją o książki i mają pretensje, że strona nie zawsze działa, jak powinna. Ja nie narzekam - jak mi coś sprzątną sprzed nosa, uznaję, że najwyraźniej dana książka nie była mi pisana. 
Zanim przejdę do tematu dzisiejszego wpisu, zaznaczę, że post ten nie jest sponsorowany. Na ten moment blog nadal jest wolny od reklam :)  
No, ale, czas na pokazanie mojego najnowszego zamówienia. A kupiłam sobie kilka kolorowanek, bo wrzucili trochę ich na stronę. Za 7 książek zapłaciłam 25,47 zł. Dodam jeszcze, że nie są to nowości.
Steve McDonald - Fantastyczne konstrukcje. Kolorowanka pełna niesamowitych budynków prawdziwych i wymyślonych; 5,99 zł
Ta kolorowanka skradła moje serce. Jest sporego formatu, będzie mi się na pewno wygodnie kolorować. Fajnie, że z boku stron są informacje odnośnie budowli.
Kolorowanka Natura Deyrolle. Art Anti-Stres; 6 zł
Te ilustracje Chloe Fournier w środku to coś cudownego i głównie dlatego się skusiłam na tę książkę. Baaaaardzo mi się podoba :)
Antystresowa kolorowanka. Psy; 2,80 zł
Mam z tej serii jakieś kolorowanki, a że pieski lubię... Są wzory, które się powtarzają z innych kolorowanek, ale zawsze można to sobie pomazać inaczej, niż wcześniej. A, i fajne tam są cytaty :D
Hahaha XD
365 dni miłości. Kolorowanka antystresowa; 6 zł
Tę książeczkę wzięłam głównie ze względu na cytaty, ale widzę też tam kilka ciekawych wzorów do kolorowania. 
Kolorowanki Kobiece Sekrety: Marzenia, Euforia, Romanse; 1,56 zł za jedną
Wzięłam te małe książeczki z ciekawości. Nie porwały mnie, ale coś tam sobie pomażę. Jest też tam miejsce na notatki. W ogóle to nie wiem, skąd te tytuły, no ale... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz