czwartek, 7 grudnia 2023

Bombki z włóczki z TEDi | Shimmer & shine strickgarn

Hej!
Podczas mojej ostatniej wizyty w sklepie TEDi, oprócz szenilowej włóczki, nabyłam też przędzę Shimmer & shine. Jej skład to 98% poliakryl, 2% to poliester. Włóczka jest z błyszczącą nitką i właśnie dlatego ją nabyłam, bo potrzebowałam czegoś takiego. Za motek 70g (123m) zapłaciłam 12 zł. Ja mam kolor ciemno różowy i na żywo bardzo ładnie się prezentuje. Przędzę kupiłam z myślą o zrobieniu małych bombek na niedużą różową choinkę. Czyli pod kolor. 
Tak wygląda włóczka. Trochę mi przypomina Knitting essentials sparkle z Dealz, które też mają taką błyszczącą nitkę. Z przędzą Shimmer & shine dobrze mi się pracowało.
Zrobiłam kilka niedużych bombek. Nie wykluczam, że powstaną i większe, ale na razie tyle mi wystarczy. Poniżej kilka zdjęć, niestety ciężko złapać i kolor, i błysk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz